Információk
A webáruházunkban leadott megrendelésekkel kapcsolatos kérdéseit kizárólag e-mailben tudjuk fogadni az info@newshop.hu - e-mail címen!
Hétvégén és ünnepnapokon ügyfélszolgálatunk nem üzemel, a beérkezett leveleket a legközelebbi munkanapon dolgozzuk fel.
Telefonos ügyfélszolgálatunk a gyártók túlterheltsége miatt megszűnt, forgalmazott termékeink paraméterei és raktárkészlete naponta frissül.
Mindennap azon dolgozunk, hogy vásárlóink a lehető leghamarabb megkapják a megrendelt termékeiket.
- Készleten lévő termékeinket 7-10 munkanapon belül szállítjuk!
Ha ettől hoszabb szállítási időre számíthatunk e-mailben értesítjük Önt a hosszabb szállítási időről.
Okai lehetnek a következőek:
- Magyarországon a gyártónál nincs készleten → Küldföldről érkezik az áru.
- Új vagy kifutó termék esetén mérethiány léphet fel.
Csomagkövetés
A GLS által szállított csomagok kézbesítésének állapota megtekinthető az alábbi linken:
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
A ExpressOne, Egyedi és Prémium Futár által szállított csomagok kézbesítésének állípota megtekinthető az alábbi linken:
https://tracking.expressone.hu/
A kereséshez szükséges a csomag száma vagy a referenciaszáma.
Ha a szállítás időpontja nem megfelelő Önnek vagy egyéb tájékoztatást szeretne kérni a szállítótól, kérjük, hívja a GLS vagy a ExpressOne ügyfélszolgálatát.
GLS: +3629886694
ExpressOne: +3618777400
A gördülékenyebb ügyintézés érdekében az e-mailben kapott csomagazonosítót készítse elő.
-
Utánvéttel
Amennyiben a terméket akkor szeretnéd kifizetni amikor a futár kézbesíti számodra válaszd a rendeléskor az utánvéttel lehetőséget.
Fizetéssel kapcsolatos kezelési költség: 490 Ft
A vásárlás menete:
- A termék melletti darabszám és méret kiválasztásával majd a mellette található „kosárba” gombra kattintva a termék a kosárba kerül.
- Amennyiben szeretne további termék(ek)et kosárba helyezni, válassza a „Vásárlás folytatása” gombot.
- Amennyiben minden megvásárolni kívánt tételt kiválasztott a Kosár „Pénztár” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket
- Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
- Ennél a pontnál van lehetőség a kuponkódokat is felhasználni.
- Ha új vásárló regisztráljon áruházunkba, vagy vásárolhat vendégként.
- A következő lépésnél a számla végösszegét és a szállítási költséget ellenőrizhetik a megvásárolni kívánt termékek súlya, alakja és mennyisége által kalkulált lehetőségekkel.
- Ennél a pontnál hagyhat egy rövid megjegyzést.
- A "megrendelem" gombra kattintva véglegesíti a vásárlást.
- A rendszer visszaigazolja a rendelést: A megadott e-mail címre küldünk egy e-mailt. Ebben az emailben megtalálja a megrendelt terméket, árát, darabszámát és a szállítási költséget, a szállítási adatokat és a számlázási adatokat.
Megrendelés visszavonása
A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. Ezt követően a megrendelés törlését a Webáruház Információ pontjában megadott ügyfélszolgálat elektronikus levelezési címen kérheti feltüntetve az emailben kapott rendelésszámmal. Amennyiben a rendelés már a futárszolgálatnak átadásra került, a rendelés törlése nem lehetséges. (megrendelés időpontjától számított 1-2 nap)
- A GLS vagy a ExpressOne futárszolgálat e-mail értesítést küld Önnek, ha átvette a csomagot tőlünk. Ebben az e-mailben megtalálja a csomagszámot és a kiszállítás várható időpontját.
- Ha a szállítás időpontja nem megfelelő Önnek vagy egyéb tájékoztatást szeretne közölni a futárral, kérjük, hívja a GLS vagy a ExpressOne futárszolgálat ügyfélszolgálatát.
- GLS: +3629886694
- ExpressOne: +3618777400
- Híváskor készítse elő a csomagszámát.
- A megadott napon a futár kézbesíti a csomagot. Önnek a csomag ellenértékét a futárnak kell átadnia.
Szállítás:
Amennyiben az Ön által rendelt csomag méretében, alakjában vagy súlyában nem felelel meg a GLS autómata/csomagpont szállítási követelményeinek, akkor csomagját futárszolgalattal küldjük.
Fizetési módok:
Fizetés készpénzzel a futárnál:
- A megrendelt áru értékét a Vevő készpénzzel egyenlíti ki.
Bankkártyás fizetés a futárnál:
- GLS: lehetséges
- ExpressOne: lehetséges
Fizetés átvételi ponton:
- Csomagautomatánál kizárólag bankkártyával tud fizetni.
- Ha a rendelt csomag kiszállítását a Vevő egy átvételi pontra kérte, úgy ha az átvételi pont lehetőséget biztosít rá, akkor a Vevő bankkártyával is fizethet. Egy átvételi ponton igénybe vehető fizetési lehetőségekről a Vevő felelőssége tájékozódni.
Fizetés banki átutalással/előre utalással:
A megrendelt áru értékét a Vevő banki átutalással egyenlíti ki. A megrendelés feldolgozása után kollégánk e-mailben díjbekérőt küld. Ebben megtalálhatók az utaláshoz szükséges információk:
- kedvezményezett: TANK Kft.
- bankszámlaszám (HUF átutalásakor): 11742537-21453142
- a számla sorszáma/megrendelés sorszáma : XXXXX-XXXXXX
- utalandó összeg :
Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 08.00-16.00 óra között készséggel áll rendelkezésére bármilyen termékkel vagy szállítással kapcsolatos kérdése lenne!
Ezen időn kívül eső beérkezett megkeresésekre másnap válaszolunk.
Valamint egyedi árajánlatért is fordulhat hozzánk!
Elérhetőségünk:
info@newshop.hu